Wednesday, October 7, 2009

Ana Janda Muda Berhias

Ann seorang janda muda berhias (Tak ada anak) berumur 18tahun. Dia agak liar skit, sebab tu laki dia ceraikan dia. Dia kawen dulu dari aku atas kehendak ibubapa dan bercerai selepas 5bulan kawen. Ann memang rapat dengan bini aku dan aku, bila ada masalah dia akan serita kat aku. Lepas bercerai dia jadi semakin liar dan selalu berpeleseran di pusat membeli belah maklumlah baru bercerai mestilah sunyi. Aku pulak tak dapat nak bantu sebab sebok dengan tempahan di kedai dan tak suka campur urusan orang. Kekadang tu ada juga aku bawa dia jalan2 nak kurang rasa sunyi dia. Aku ada juga cadangkan supaya dia kawen lain dengan lelaki yang dia suka tapi dia tak mau sebab dah jatuh status jadi janda lagipun dia lebih suka hidup bebas dan tak mau kena kongkong dengan laki. Ann memang suka berpakaian sexy. Bila ada masa aku akan bawa dia membeli belah dan aku dapati Ann lebih suka memakai jeans sexy yang agak keterlaluan. Dia juga selalu minta pendapat aku bila dia beli jeans dan body tight baru dan aku pula akan puji dia bila pakai Jeans yang ketat dan bercawat pendek juga pakai body hangging yang ketat dan pendek yang nampak pusat. Tak dinafikan yang saiz badan kami sama besar kerana kami berkongsi seluar jeans. Semenjak aku belum kawen ngan bini aku lagi kami memang dah biasa berkongsi jeans dan kerap juga Ann pakai jeans bekas aku. Pernah beberapa kali pakai jeans aku selepas mandi di air terjun dan akupun terpasalah pakai jeans dia pulak. Ann tak suka pakai seluar dalam macam aku juga dan tak suka pakai coli dan yang paling best kami selalu mandi bogel bersama di air tejun dekak rumah kami. Nak dijadikan cerita, suatu kari Ann minta aku buatkan jeans untuk dia, siap dengan lakaran lagi disediakan kat aku. Mengikut lakaran jeans yang Ann tempah memang nampak sexy yang keterlaluan tapi aku tak kisah sangat lagipun aku memang suka kalau dia pakai sexy. Aku cuma senyum saja kat dia dan bersetuju jahit jeans tempahan dia. Aku bagi tau dia yang aku akan ukur saiz badan dia nanti bila nak buat. Ann bagi tau aku yang dia nak aku buat jeans yang ketat dan lebih kecil dari saiz badan dia, dia juga nak aku pendekan cawat jeans dia kurang dari 5". Wau... Aku terkejut dengan permintaan dia sebab dialah orang yang pertama tempah jeans yang bercawat pendek dari 5". Sehari selepas itu aku pun
minta nak ukur saiz badan dia, aku suruh dia bogel supaya mudah aku mengukur saiz tubuh dia dengan lebih tepat lagi. Ann cuma memberi senyuman menggoda dan terus bogel. Aku mengukur setiap inci yang di perlukan dan setiap sukatan Ann akan dikurangkan walaupun saiz itu adalah saiz tubuhnya sebab dia mahukan jeans yang lebih ketat dan sexy. Tubuh Ann memang cantik dan sesuai jika dia digelar model, aku tak dapat kawal diri bila menyentuh bahagian sulit Ann sebab aku tak pernah sentuh dibahagian itu walaupun kami dah biasa berbogel berdua Ann juga aku lihat sengaja mengambil kesempatan ketika jari aku menyentuh bahagian sulitnya, aku pun apa lagi pada kesempatan yang ada tuh sengaja menggesel2kan jari aku kat lurah puki dia sampai keluar air mazi dia tapi aku sengaja tak teruskan niat aku lalu berhenti disitu. Ann aku nampak agak kecewa dengan tindakan aku yang tidak meneruskan permainan jari aku kat puki dia. Didalam hati, aku kata sabar dulu Ann, nanti kau akan dapat lebih dari tu. Bila sepasang jeans tempahan Ann siap aku menyuruh dia mencubanya dulu untuk pastikan dia puas sebelum meneruskanya lagi empat pasang dan tanpa berlengah Ann terus bogel dan memakai jeans yang baru siap aku buat itu. Itu memang tabiat Ann ketika salin pakaian didepan aku. Aku memang sporting habis dengan Ann dan Ann pula anggap aku sebagai kawan rapat yang selalu menyimpan rahsia peribadi dia. Memang susah untuk dipakai jeans yang saiznya lebih kecil dari tubuh tapi Ann paksa untuk memakinya juga dan aku turut bantu pakaikan dia. Ann memang orang yang paling sexy yang pernah aku lihat dengan jeans ketat dan bercawat pendek hingga nampak bulu pukinya yang agak lebat macam bulu butuh aku. Batang butuh aku jadi tak boleh tahan didalam jeans aku yang memang ketat seja dari tadi lagi. Aku terus ambil kesempatan menghampiri Ann dan memuji kecantikan dan keseksian dia. Tanpa segan Ann terus memeluk aku dan mencium bibir aku mengucapkan terima kasih. Aku terus mengambil peluang meramas2kan punggung Ann yang membangkitkan nafsunya lagi yang sememangnya hauskan batang butuh. Dengan itu Ann terus memeluk dan
mencumbui aku semahunya. Tindakan Ann telah meyakinkan aku lagi yang aku bakal menikmati tubuh sexynya itu, perlahan2 aku rebahkan tubuhnya di atas meja jahitan aku dan menarik jeans yang baru dia pakai kebawah sambil menindih tubuhya. Ann tak memperdulikan tindakan aku sambil terus menyedut lidah aku seperti bayi kelaparan susu sementara tangan nakalnya pula leka meraba2 butuh aku dari luar jeans. Aku kemudianya berjaya membebaskan batang butuh aku keluar dari jeans ketat aku dan menggeselkan di permukaan puki Ann. Ann menjadi geram dengan geseran batang butuh aku di alur pukinya yang banjir itu. Tanpa diminta Ann terus menolak punggung aku ke atas dan apabila kepala butuh aku berada tepat pada pintu pukinya, dia menarik semula dengan kuat hingga keseluruhan butuh aku tenggelam dalam lubang pukinya yang banjir itu. "Ketat juga puki Ann nie". bisik hati aku. "Ssssshhhhh....Arghhhh!!!" Ann mendesis kenikmatan setelah sekian lama tidak merasa batang butuh Ann aku nampak agak gelojoh mengerjakan batang butuh aku. Selepas itu aku pula mengambil alih mendayung perlahan2 dan semakin lama, semakin laju. Air mazi Ann semakin banyak keluar dan bercampur dengan air mazi aku. Aku turut mengulum dan menyedut lidah Ann dan Ann membalas dengan penuh nafsu. Sambil aku mendayung, Ann mula menanggalkan butang baju aku satu persatu. Aku tahu Ann ingin merasakan persetubuhan yang lebih mesra lalu aku turut membantu menaggalkan pakaian kami bersama hingga akhirnya tidak ada seutas benang pun pada tubuh kami. Bahagian kulit kami yang bergesel tanpa alas itu benar2 menambahkan lagi nafsu aku. Aku berdayung dengan lebih keras lagi sambil sekali-sekala aku geselkan butuh aku pada biji nikmat Ann. "Mmmmmphhh!!!", Ann mula mengeluh dalam kuluman dan sedutan mulut aku. Pelukanya juga semakin kuat seolah2 tak mau melepaskan aku lagi. Aku juga dapat merasakan kemutan puki Ann semakin kuat dan kerap seolah2 menyedut butuh aku. Ann mengerang semakin kuat sementara punggungnya dijulang2 tinggi menghentak kuat batang butuh aku, kedua kakinya juga memaut kuat pinggang aku. Aku tau Ann dah nak sampai klimak lalu aku membantu Ann dengan menghentak kuat dan padu batang butuh aku jauh ke dalam puki dia berkali2. Bibir Ann aku lepaskan supaya dia dapat lepaskan kata2 nikmatnya. "Aaarrghhhh!!!... Ooohhhhh!!!!...Mmmm!!!... Yesss!!!.. Fuck me!!..Fuck my pussy!!...Ann milik
Abanggg!!.." erangan Ann memenuhi ruang bilik jahitan aku. Puki Ann dan butuh aku terus bergesel sambil mengeluarkan bunyi2 lucah "Clup! Clap! Clup! Clap". Tubuh kami basah dengan peluh nikmat. Bulu butuh aku dah basah kuyup dengan campuran air mazi milik kami berdua. Sempat aku lihat puki Ann yang sedang kena pam oleh batang butuh aku. Sungguh indah sekali permandangan itu, bulu puki Ann juga aku lihat dah basah kuyup dengan campuran air mazi milik kami berdua dan aku lihat lebihan mazi kami berada pada bahagian perut kami akibat hentakan yang kuat dan padu. "Ohhhh!!... Abb..Abbangggg... Dddiiinnnn...!!!, Ann.... dahhh... nak keluar... Aahhhh!!, Abang Din.... Ohhh!!, Ahhhh!!, abanggggggg!!!!!..........sssaa...yyyaannngggg!!!", keluh Ann penuh kenikmatan. Aku mempercepatkan lagi hentakan butuh aku dalam puki Ann dan, "Ahhhhh!!! Oooohhhhh!!!... Abangggg Dinnnnn......!!!!" satu hentakan padu aku berikan sambil menekan kuat kedalam puki, Ann terus melepaskan pekatan nikmatnya yang membasahi seluru batang butuh aku sambil memanggil nama aku berkali2, seluruh kehangatan dan kenikmatannya diberikan pada aku dan aku menerimanya dengan penuh kerelaan. "I love you, I love you abang Din!!!" Itulah kata2 Ann pada ledakan terakhir air maninya. Dapat aku rasakan begitu banyak Ann keluarkan air mani pada klimak yang pertama ini hingga lebihanya mengalir di celah2 butuh aku dalam puki Ann lalu meleleh membasahi uncang telur butuh aku. Aku membiarkan butuh aku berendam beberapa minit di dalam puki Ann memberi peluang Ann menikmati klimak pertamanya. Lidah nakal Ann berterus-terusan merayap didalam mulut aku, Ann menyedut2 lidah aku kemudian melepaskan bibir aku sambil memberikan senyuman puas pada aku dan mengatakan "Ann dah lama sayang kat abang dan inginkan saat2 indah macam nie bersama abang, boleh Ann panggil abang dengan panggilan sayang?" Aku tersenyum dengan pertanyaan Ann dan menganggok tanda setuju. "Ann, kita berdua adalah kawan paling rapat malah kita telahpun bersatu sekarang. Abang akan selalu setuju dengan Ann dan batang butuh abang juga setuju." Ann meramas2 punggung aku sambil menekan jari tengahnya kedalam lubang jubur aku dan berkata dalam keluhan manja "Sayang.., Ann nak abang pancut air mani
abang dalam puki Ann boleh?" pertanyaan Ann membuat aku terkejut. Mana mungkin, nanti kalau dia buncit macam mana aku nak jawab dengan bini aku. Bertambah terkejut lagi bila dia menyatakan yang dia sedang subur tapi dia berjaya memujuk aku dengan kata2 janji "Alah, Ann bukan nak lahirkan anak... Ann cuma nak air abang ada dalam tubuh Ann saja, baru best, baru jadi kawan sejati... Nanti kalau Ann mengadung, Ann buanglah. Okey?" Aku jadi serba salah juga dengan Ann tapi Ann dah minta, dan aku dah janji dengan dia akan lakukan apa saja untuk hiburkan dia jadi terpaksa juga aku bagi. Aku memulakan pertarungan kedua kami, Ann minta untuk berada diatas aku pula. Dia kata nak naik kuda. Tanpa mencabut butuh aku dari puki Ann, kami menukar posisi. Ann mula mengenjut pukinya dengan menggeselkan bulu pukinya dengan bulu butuh aku. Bulu kami memang agak lebat sikit, maklumlah tak pernah tebas, Ann pun macam aku juga. Aku memeluk leher Ann dan kami terus berkulum lidah sambil menikamati persetubuhan yang hebat dari Ann yang hampir setahun gersang. Sambil itu aku menjeling kebahagian puki Ann yang rakus mengepam batang butuh aku. Sekali-sekala dia menghentak kuat pukinya yang diselang-seli menggeselkan bulu kami. Beberapa helai bulu butuh dan bulu puki gugur dan melekat di perut kami. Aku lihat bulu2 kami berdua sudah mula bersimpul antara satu sama lain. Ann tak memperdulikan itu semua, dia hanya menumpukan kebahagian pukinya yang gersang itu sambil mengerang kuat. Aku pula meramas2 tetek Ann yang keras membengkak tapi bersaiz sedikit kecil dari bini aku. Tindakan aku menjadikan Ann semakin ganas mengenjut batang butuh aku. Kemutan pukinya semakin kuat dan kerap menyedut2 butuh aku. Ann mula merapatkan tubuh seksinya ketubuh aku dan memeluk aku dengan kuat sambil mengerang kuat "Oooohhhhhh!!!, Aaarrrgggghhhhhhfff!!!...Ssssssshhh!!, sayanggg!!!, Abbangg...ss..ss..ssayaaannggg!!... Ooohhhh!!!... Ahhh!!!". Ann dah nak sampai klimaknya yang kedua. Aku meramas2 punggung Ann dan menekan2 jari aku kedalam lubang juburnya berkali2. Setelah Ann benar2 berada di kemuncak nikmat, kami berpelukan erat sambil Ann memberikan hentakan padu pukinya kepada batang butuh aku dan mengemut kuat dan aku juga membantu Ann
menekan batang butuh aku kedalam lubang puki Ann sedalam yang boleh. Ann kejang panjang pada klimak keduanya. Air maninya mencurah banyak hingga mengalir keluar dan meleleh kelurah punggung aku hangat dan nikmatnya aku rasakan. Sekali lagi butuh aku berendam dalam puki Ann tapi aku tak biarkan keadaan itu lama sebab aku dah mula rasa nak terpancut lalu aku menggulingkan tubuh Ann kebawah dan menindihnya lalu memulakan enjutan. Ann faham dengan tindakan aku dan membantu aku untuk mencapai klimak. Dalam keluhan Ann meminta, "Abang din... Kita... Pancut... sss...ssama-sama... Ohh!!!. Kami berkulum lidah lagi dan memacu kuat sambil berpelukan erat. Ann menyilangkan kakinya dengan kaki aku seperti seekor ular yang melilit tiang. Keaadaan itu menjadikan pukinya terbuka dan batang butuh aku mampu menyentuh dasar pukinya sementara aku mencapai jeans kami digulung dan letakan dibawah punggung Ann. Kedua tangan Ann merangkul kemas punggung aku bersedia untuk menerima benih2 nikmat yang bakal aku taburkan kedasar pukinya yang sedang subur itu begitu juga aku pun turut merangkul punggung sexy Ann dengan keras hingga meninggalkan bekas. Batang butuh aku dah tak mampu bertahan lagi, seluruh isi kenikmatan telah berkumpul di kepala butuh aku dan bersedia untuk dilepaskan kedasar puki Ann. Ann juga aku rasa dah nak klimak lagi. Pukinya sudah mula mengemut2 kuat butuh aku membuatkan aku jadi semakin dekat dengan kemuncak. Aku mula meraung kenikmatan dan berkata, Annnnn!!!... Abang dah tak tahannnn... Dah nakkk keluarrrr...Ooohhhh!!!..." dan di jawab Ann, "Ann juga sss...aarrgghhhfff... Abang sayang... Ooohhhh!! fuck Annnn....ff..ffuck... Annnn...harder...Annnnn nn..nakan..benihhhh... abbbaannnggg!!...Ohhhh!!. Selepas itu kami sama2 mengerang panjang dan sama2 memberi hentakan padu pada butuh dan puki kami. Nikmatnya tak dapat kami bayangi, hanya erangan saja yang keluar dari mulut kami berdua dan..., "Oooooohhhhhhhhhhhhh!!!!!........... Aaaarghhhhhh!!!!" dan kami sama2 dan diikuti..... Creeettt, Craatt, creeettt, creett,creettt, craattt... berdas-das air mani kami memancut dan bercampur dalam puki Ann. Ann aku rasa mengemut kuat dan padu seolah2 enggan membenarkan campuran mani kami tumpah keluar dari pukinya. Aku tau kemahuan Ann dan turut menekan kuat untuk menghalang mani kami tertumpah keluar. Tangan
kami sama2 merangkul kuat punggung kami berdua. Bibir kami kembali bertaut kemas dan bercumbu dengan penuh nafsu. Sisa2 mani masih berdenyut dan berpindan milik, kini semuanya dah jadi milik Ann. Air mani aku memang pekat sebab hampir seminggu tak keluar kerana bini aku datang bulan. Aku tau ia mampu membuncitkan Ann dan itu yang Ann maukan dari aku. Berkali2 Ann mengucapkan kata sayang pada aku dan aku membertahu dia yang aku tak buat ngan bini aku dekat seminggu dan Ann mungkin akan mengandung. Ann senyum panjang dan kata dia suka air mani aku yang bolah buat dia mengandung tu. Selepas beberapa minit batang butuh aku berendam dalam puki Ann aku cuba cabut tapi Ann halang dan kata nak bagi air mani kami yang dah bercampur itu mengalir kedalam rahim dia dulu dan dia juga nak aku pancut beberapa kali lagi yang aku mampu kedalam lubang puki dia sebelum dia benarkan aku cabut. Selepas lima minit batang butuh aku kembali bertenaga dan Ann memang sudah tahu kekerasan batang butuh aku dalam lubang puki dia dan kami pun meneruskan pertarungan seterusnya. Permainan kali ini lebih hebat sebab hampir satu jam baru aku pancut sementara Ann pula berkali2 kejang dan berikan kenikmatanya pada aku namun akhirnya Ann tetap nak pancut serentak dengan aku begitu juga dengan pancutan ke empat dan terakhir sebelum kami tertidur keletihan dalam keadaan batang butuh aku masih berendam dalam lubang puki Ann. Apabila aku terjaga hari sudah senja dan Ann masih setia dibawah aku sambil perlahan2 mengayak pukinya menghentak butuh aku. Walaupun sedikit rasa sakit kerana air mani yang melekatkan pada simpulan bulu2 kami berdua tapi Ann buat tak peduli dan terus mengenjut dan mengepam batang butuh aku. Bibir Ann kembali rapat kebibir aku dan menyedut lidah aku. Peluh yang tadi kering kini kembali basah bercampur baur dengan bau badan kami berdua namun itu tidak dipedulikan kami. Aku terus mendayung semakin keras, dan Ann melepaskan klimak beberapa kali lagi sebelum kami berdua mencapai klimak serentak untuk kesekian kalinya. Sebelum berpisah Ann minta aku pancut sekali dalam lubang jubur dia, aku tak bantah dan terus memenuhi permintaan dia.
Malam itu aku talipon bini aku mengatakan yang aku mungkin pulang lewat kerana banyak tempahan dalam keadaan tubuh Ann masih enggan melepaskan aku pergi. Ann memang kuat sex, Semenjak peristiwa itu, setiap hari kami mengadakan hubungan sex dan Ann kini semakin sayang dengan aku dan semakin sexy dengan fashion britney spearnya. Ann bagi tau aku yang dia pernah tidur dengan beberapa lelaki selepas peristiwa kami bersama tapi pancutan air mani mereka tak sehebat aku. Ann beberapa kali hampir mengandung anak kami dan anak lelaki yang dia tidur tapi dia sempat menggugurkanya sebelum perutnya itu membesar. Ann pernah juga nak lahirkan anak aku tapi aku tak mau imej dia buruk dan mungkin dia akan tersisih dari keluarga nanti. Ann aku nampak dah mula jadi macam bohsia. Dia bergaul dengan lelaki lelaki yang kacau dia dan akan melakukan hubungan sex dengan mereka, setiap malam Ann tidur di rumah bujang teman2 lelakinya dan mengadakan parti sex disana. Bila pagi dia akan dihantar oleh lelaki2 itu tempat aku menjahit dan aku dapat lihat sisa2 mani yang tumpah pada bahagian kangkang jeans sexy Ann, Setiap pagi bila pulang Ann akan minta butuh aku puaskan puki dia dan aku tidak pernah menolak walaupun bermain dalam takungan mani teman2 lelakinya malah aku rasa lebih nikmat bermain dalam takungan campuran mani teman2 lelaki Ann. Ann pasti akan tertidur kepuasan selepas beberapa kali aku pancut dalam puki dia. Aku tau sepanjang malam Ann mencari kepuasan dengan teman2 lelakinya kini dia kena rehat seketika. Kadang2 ketika tiada tempahan, butuh aku akan berendam dalam puki Ann. Aku memang sediakan bilik khas untuk kami bertarung dan berendam. Bila tiba hari jadi Ann, aku tanya dia nak aku hadiahkan apa, Ann kata dia cuma nak aku dan teman2 lelakinya mengadakan parti sex dan semua air mani kami akan bercampur dalam lobang puki dan jubur dia. Kami semua bersetuju akan adakan parti sex khas untuk Ann. Malam itu Ann sorang akan layan lima orang lelaki sekaligus dan dia letak aku sebagai ketua dimana batang butuh aku tidak dibenarkan cabut keluar dari lubang puki dia. Ann akan menunggang butuh aku sementara empat lelaki akan bergilir2 kongsi ngan aku fuck puki Ann. Memang cukup nikmat sebab dua batang butuh memenuhi puki Ann dan seorang lagi pulak akan
menindih Ann sambil fuck jubur Ann. Dalam masa yang sama Ann akan mengulum butuh sorang lelaki lain Air mani kami bercampur aduk dan tumpah memenuhi ruang tamu rumah bujang teman2 lelaki Ann. Malam itu kami semua tertidur sambil melekat dengan Ann. Tubuh kami semua dipenuhi Air mani yang bercampur menjadi satu itu. Tubuh Ann rapat dihimpit tiga lelaki dan mulut dia juga dipenuhi air mani teman2nya. Paginya sebelum pulang kami bergilir2 bermesra dan pancut dalam puki Ann. Tiga tahun aku kawen dan tiga tahun juga aku dan Ann adakan hubungan sulit malah tak ada seorang pun yang tahu perhubungan kami atau syakkan kami. Ann dah anggap aku sebagai couple dia malah dia kata tak dapat hidup jika tak buat sex ngan aku sehari. Ann bagi aku dah jadi gila sex sebab dia juga buat sex ngan aku ketika datang bulan. Kali pertama peristiwa sex diwaktu Ann datang bulan adalah selepas kami adakan party sex birthday dia. Malam itu Ann tak keluar bilik dan aku tau dia datang bulan. Dia ajak aku buat tapi aku tolak sebab ia boleh bahayakan Ann, tapi malam itu aku terpasa temankan Ann sebab dia takut tidur sorang di bilik jahitan aku yang terletak agak jauh dari rumah orang itu. Ann kata dia tak takut kena rogol sebab dah banyak kali dia kena rogol dengan lelaki yang dia tak kenal, lelaki mana boleh tahan kalau tengok Ann bejalan sorang2 di lorong2 sunyi. Ann tak akan lawan malah dia akan cabar mereka lagi untuk puaskan puki dia. malam itu aku cuma ringan2 saja ngan Ann tapi kami tetap tidur bersama dalam keadaan bogel. Ann gunakan alat yang dimasukan dalam puki dia untuk halang darah keluar jadi dia tetap tak perlukan seluar dalam. Aku tidur nyenyak disebelah Ann namu aku terjaga lewat malam kerana aku terasa Ann sedang menindih tubuh aku sambil batang butuh aku yang sudah siap berendam dalam puki yang berdarah. Aku tak dapat kawal dan kami terus lakukanya sampai kami sama2 puas dan tertidur dalam keadaan butuh aku berendam dalam puki dia. Semenjak itu kami tetap akan lakukan sex walaupun Ann datang bulan.

1 comment:

  1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
    [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
    [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

    [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung

    [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
    [#]PORN|awek bertudung telanjang
    [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


    [#]PORN:pepek luncah awek
    [#]PORN:luncah video terbaru
    [#]PORN:gambar gambar luncah

    [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
    [#]PORN:video rogol awek
    [#]PORN:awek di rogol jejaka
    [#]PORN:rogol awek melayu

    [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
    [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
    [#]PORN|Video bogel awek arab dance



    [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
    [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
    [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
    [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


    [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
    [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
    [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
    [#]PORN|spy cam awek bogel

    [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
    [#]PORN|awek bogel sangap batang
    [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

    [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
    [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
    [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
    [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

    [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
    [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
    [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

    [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
    [#]PORN|melayu luncah video
    [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































    ReplyDelete